Використання SWOT-аналізу у дипломній роботі

Немає часу писати роботу? Замов її у професіоналів!
Дізнатися вартість
blog-layer
ЗМІСТ СТАТТІ
  1. Що дає SWOT
  2. Підготовка до проведення SWOT
  3. Створення матриці

Вказаний термін використовується для зазначення інструменту, за допомогою якого оцінюють сильні й слабкі характеристики бізнес-компанії. Матриця дозволяє отримати об’єктивні дані про планування, загрози, конкурентів і потенційні можливості організації. SWOT-аналіз передбачає виявлення внутрішніх і зовнішніх чинників впливу на бізнес. Завдяки матриці власник правильно користується своїми перевагами й досягає стратегічних цілей.

SWOT-аналіз застосовується у дипломних роботах з дисципліни «Економіка». Це складний інструмент практичної частини дослідження. Для коректного визначення особливостей діяльності компанії важливо вміти правильно користуватися ним і робити висновки. Якщо студенту складно робити це самостійно, варто звернутися за допомогою до кваліфікованих фахівців з допомоги студентам онлайн.

Що дає SWOT

Застосування цього інструменту дозволяє визначити:

  • Ефективність використання ресурсів компанії у повсякденній діяльності. Можливості бізнесу обмежуються зовнішніми умовами, тому власнику потрібно правильно ними розпоряджатися, щоб мати максимальну вигоду. Правильного управління можна досягти, оцінивши переваги бізнесу.
  • Покращення операцій. Виокремлення слабких місць організації дозволяє проаналізувати стан речей і знайти оптимальні шляхи вирішення проблеми. Бізнесмен уникає стратегічних помилок і вдосконалює свій проєкт, знаходячи нові способи й можливості просування.
  • Ризики. Зміни нормативно-правової бази, нестабільність маркетингового середовища, конкуренція — ці та інші загрози не матимуть відчутних наслідків, якщо заздалегідь виявити їх і підготуватися. Запобігти ризикам допоможе SWOT-аналіз.
  • Стратегію. Завдяки матриці здійснюється аналіз власного й конкурентного бізнесу. Це дозволить знайти недоліки в роботі чужого проєкту й використати помилки собі на користь.

Застосування SWOT-аналізу в дипломній роботі підвищує її актуальність, оскільки зазначений інструмент бізнесу широко використовується в економічній діяльності. Студент може дійсно допомогти організації покращити становище на ринку.

Підготовка до проведення SWOT

Студентові, який планує використати інструмент у своїй роботі, варто:

  • дізнатися якомога більше про проєкт від керівників різних підрозділів. Потрібно заздалегідь розробити питання, охопивши велику кількість сторін діяльності компанії;
  • отримати статистичні дані;
  • визначити мету проведення аналізу. Це допоможе конкретизувати питання, на основі відповідей на які будуватимуться ефективні рішення;
  • провести інтерв’ю з клієнтами організації, дізнавшись, що спонукає їх звертатися до конкретного бізнесу, а не до конкурентів. Завдяки цьому досягається об’єктивна оцінка;
  • розмістити інформацію за важливістю. Дані мають ранжуватися відповідно до потреб бізнесу.

Володіння повною інформацією про компанію є запорукою ефективності аналізу.

Створення матриці

Повнота картини бізнес-проєкту постає після аналізу отриманих результатів, який складається з кількох етапів:

  • Створити 4 колонки, куди записати відповідно сильні сторони, слабкі характеристики, загрози та можливості.
  • Визначити переваги компанії на основі отриманих даних, зокрема унікальної торгової пропозиції, ресурсів, недоступних іншим організаціям, та сильних сторін в очах конкурентів.
  • Проаналізувати фактори негативного впливу на проєкт. Серед них — нестача знань, недосконалість обладнання, відсутність фахівців тощо. Визначенню недоліків допомагає проведення інтерв’ю з клієнтами. Відповіді допомагають дізнатися, що варто було б змінити на краще, які сторони компанії можуть здаватися конкурентами слабкими, чи варто власникові покращувати процеси.
  • Визначити потенційні загрози, які переживала компанія у минулому і з якими може зіткнутися в подальшому.
  • З’ясувати можливості, що принести успіх. До них відносяться незапланована співпраця з партнером, зміна маркетингових тенденцій тощо.

Після складання SWOT-матриці варто аналізувати інформацію в чотирьох колонках за порядком. Тобто спочатку необхідно розглянути сильні сторони, потім — слабкі, після них — загрози, а в кінці — можливості. Побудова аналізу виробить розуміння, як посприяти розвитку бізнесу та реалізувати нові проєкти. Необхідно зважати на загрози й знайти оптимальні шляхи їх подолання.

Дізнайся вартість роботи
4,9 5
(1 оцінка)
Оцініть сторінку
Залишити коментар