Як грамотно написати курсову роботу?

Немає часу писати роботу? Замов її у професіоналів!
Дізнатися вартість
blog-layer
Содержание статьи
  1. Вибір теми
  2. Як полегшити собі велику роботу?
  3. Що робити якщо самому складно?
  4. Чому робоче місце важливо?
  5. Додаткові матеріали
  6. Виноски і коментарі до роботи
  7. Остаточна перевірка і завершення

Кожен студент в процесі свого навчання стикається з необхідністю написати курсову роботу. Однак це не так просто як здається. Цей шлях найкраще проходити поступово і не відкладати на останній момент. Вашим завданням може бути що завгодно. Розрахунки, есе, творчі завдання та багато іншого. Немає чогось легше чи складніше, до будь-якого завдання треба прикладати зусилля і шукати свій підхід. У цій статті ми розберемо деякі нюанси процесу написання курсової роботи, позначимо головні правила, щоб ви могли легко, швидко, а найголовніше - якісно написати вашу курсову роботу.

Вибір теми

Якщо у вас є можливість вибору теми, наукового керівника або формату роботи, то виберіть найкращі для себе варіанти. Вибирайте ту тему, яку ви знаєте краще за інших або найбільше подобається. Ту яку ви будете виконувати з радістю. Також у багатьох вузах є можливість вибору наукового керівника - це найкраще, що взагалі може бути у вашій ситуації. Серед наукових керівників точно буде хоч один, який вам імпонує або вам подобається як викладач.

Як полегшити собі велику роботу?

Перша помилка, яку роблять абсолютно всі - це дивляться на весь курсовий проект, як на одну величезну роботу. Але ж ніхто не просить вас робити все за один раз. Для продуктивної роботи варто розділити курсову на маленькі завдання. Написати вступ, порахувати розрахунки, написати список літератури - все це частини, які можна виконати окремо і не навантажувати себе всім, і відразу.

Також гарною ідеєю буде поділ на частини та присвоєння їм термінів виконання. Наприклад "розрахунки - до 23.10", "текстова частина - до 31.10". Створення для себе термінів буде хорошим мотиватором для написання роботи. Якщо ви боїтеся, що прострочите роботу, придумайте для себе заохочення за виконання завдання в терміни.

Що робити якщо самому складно?

Як би банально це не звучало, але колективно всі завдання буде легше вирішити. Особливо це буде корисно, якщо теми курсової роботи збігаються. Ви можете створити спільний графік роботи та зустрічатися в призначений час. У такому випадку навіть найбільш ледачим буде легше, адже працювати в команді не тільки продуктивно та весело, це також додає відповідальності для всіх учасників. Адже ніхто не хоче підвести своїх товаришів і колег.

Співпраця - це надзвичайно важливий аспект роботи, ви не тільки швидше, але і набагато якісніше виконайте курсову роботу. Дуже радимо зробити дні брифінгів, сісти з одногрупниками, поділитися ідеями, обмінятися один з одним порадами.

Чому робоче місце важливо?

Погляньте на те, де ви працюєте над курсовою. Це чистий стіл, де є все, що вам потрібно для виконання завдань, або стіл, на якому купа сміття, відволікаючих предметів і всього іншого? Якщо ваш стіл не відповідає першому опису - варто щось поміняти.

Робоче місце не повинно відволікати, воно повинно мати все необхідне для вашого завдання, будь то папір або комп'ютер та інтернет.

Підтримка чистоти і порядку навколо (особливо в навчальній зоні) підніме ваш настрій і підвищить продуктивність. Ось чому педагоги рекомендують студентам утримувати своє робоче місце в чистоті. Коли все буде в порядку, ви з великим задоволенням приступите до роботи.

Додаткові матеріали

Багато тем і напрямки курсових робіт передбачають наявність додаткових матеріалів в роботі. Це може бути все що завгодно - від картинок до цитат з книг.

Наприклад, для курсової роботи по географії ваш додатковий матеріал може включати анотовані зображення та карти місцевості, про яку ви пишете, а також таблиці, графіки та діаграми.

У додатках до роботи можна було б докладно описати ваші необроблені дані. Якщо, наприклад, ваша курсова робота зосереджена на результатах опитування, ви можете помістити необроблені відповіді на опитування в додаток і надати резюме та аналіз в основній частині курсової роботи. Такі доповнення дуже цінуються викладачами, це надає вашій роботі більше професіоналізму.

Виноски і коментарі до роботи

У роботі немає місця плагіату, це завжди легко виявити, а покаранням за це буде в кращому випадку перероблення курсової. Однак вам ніхто не забороняє використовувати цитати або посилатися на твори, статті та будь-який матеріал який стосується вашої теми.

Однак це потрібно робити грамотно, а не просто скопіювати та вставити. Ідеальним варіантом буде виділення цитат і посилань, і створення на них виносок, в котрих буде вказано джерело звідки ви їх взяли.

Так само ви можете робити коментарі до своєї власної роботи. Ви можете в них аргументувати чому ви зробили той чи інший вибір.

Як зробити виноски в Word: Клацніть у тому місці, де ви хочете додати посилання на виноску або кінцеву виноску. На вкладці посилання натисніть кнопку "вставити виноску" або "вставити кінцеву виноску". Введіть потрібне значення.

Остаточна перевірка і завершення

Коли работа готова, не поспішайте відправляти її викладачеві. Спершу вам варто перевірити вашу курсову роботу. Нижче наведені пункти, які просто необхідно дотримати при перевірці тексту.

  • Перевірка сенсу: прочитайте виконану роботу і переконайтеся, що все це має сенс. Переконайтеся, що ви ніде не суперечили собі, не повторювалися і не старалися в доводи. Якщо є моменти, в яких ви не впевнені - варто перевірити їх двічі.
  • Перевірка обсягу: перевірте, що ви вклалися в потрібні вам рамки, підрахуйте слова, використовуючи безкоштовні онлайн-сервіси. Після потрібно доповнити текст - якщо його не вистачає, розширивши основну частину. Якщо написано більше потрібного, не варто скорочувати - це зіграє вам в плюс.
  • Орфографія: переконайтеся що у вашій роботі немає орфографічний або пунктуаційних помилок. Не використовуйте просто перевірку орфографії - виконайте її вручну вичитавши текст кілька разів. Так само якщо можете, попросіть кого-небудь прочитати її - з боку ваші помилки помітніше.
  • Форматування: упевніться, що ви вказали номери сторінок, а шрифт і міжрядковий інтервал однакові протягом всієї роботи. Стандарт шрифту - 14, а відступів - 1,5. Переконайтеся, що шрифт простий і легко читається, наприклад Arial або Times New Roman.
Дізнайся вартість роботи
Роман_25
4,9 5
(2 оцінки)
Оцініть сторінку
Залишити коментар