Організація надання додаткових послуг у готельному комплексі ( на прикладі 4 зіркового готелю «Київ»)
Курсовая работа Гостиничное дело
Організація надання додаткових послуг у готельному комплексі ( на прикладі 4 зіркового готелю «Київ»)
Язык: Украинский
Количество страниц: (39)
Добавлено: 2 февраля
Уникальность
etxt
50%
Характеристика основних послуг у готельному комплексі
Сфера послуг є одним з найбільш перспективних секторів економіки. У розвинених країнах частка послуг у валовому внутрішньому продукті досягає 70%. При цьому одночасно відбувається збільшення числа зайнятих у сфері послуг [3, c.145].
Незважаючи на швидкий розвиток цієї сфери і посилення її ролі в економіці, досі не вироблено загальноприйняте визначення терміна «послуги».
Отже, послуга - це результат безпосередньої взаємодії виконавця і споживача, а також власної діяльності виконавця по задоволенню потреби споживача.
Додаткові продукти готелів дозволяють отримувати додаткову вигоду поряд з вигодою від реалізації основного продукту, а так само допомагають відрізнити основний продукт від продуктів-конкурентів. Фактор професійного пропозиції додаткових послуг є важливим, оскільки непрофесійне впровадження додаткових готельних послуг часом може принести підприємству більше шкоди (у формі невдоволення з боку клієнтів), ніж користі.
Історія виникнення додаткових готельних послуг сягає своїм корінням в глибоку давнину. З ускладненням і диференціацією людських потреб розширювалася і вдосконалювалася система додаткових послуг. Цей процес відбувається і в даний час. Розвиток системи додаткових послуг сприяло становленню готельної справи як галузі економічної діяльності, з плином часу приносить все більші і стабільні доходи.
Сучасне готельне підприємство надає не тільки послуги проживання й харчування, але й широкий спектр послуг транспорту, зв'язку, розваг, екскурсійне обслуговування, медичні, спортивні
Показать еще
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ 5
1.1. Характеристика основних послуг у готельному комплексі 5
1.2. Рівень і якість надаваних послуг 7
1.3.Поняття і класифікація додаткових послуг 10
1.2.1.Ресторани при готелях 11
1.2.2. Обслуговування в номерах 14
1.2.3. Надання конференц-послуг у готелях 15
РОЗДІЛ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ 4 ЗІРКОВОГО ГОТЕЛЮ «КИЇВ» 19
2.1.Загальна характеристика 4 зіркового готелю «Київ» 19
2.2.Додаткові послуги на території 4 зіркового готелю «Київ» 21
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ 27
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Агафонова Л. Г., Агафонова О. Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. - К.: Знання України, 2009. — 353 с.
2. Агєєва О. А., Акуленок Д. Н., Васильєв Н. М., Васянін Ю. Л., Жукова М. А. Туризм і готельне господарство: Підручник. – М.: Екмос, 2004. – 400 с.
3. Азар В. Згадати про стандартизацію послуг готелів // Готель. – 2001. – №3. –39 с.
4. Алейнікова Г. М. Організація та управління турбізнесом: Учб. посібник. – Х.: Олді-Плюс, 2005. – 194 с.
5. Александрова А. Ю. Міжнародний туризм: Підручник / А. Ю. Александрова. – М.: Аспект Прес, 2010.– 470 с.
6. Ахмін А.М., Гасюк Д.П. Основи управління якістю продукції. Учб. посібник. – СПб.: Союз, 2009. – 192 с.
7. Байлик С. И. Гостиничное хозяйство. Организация, управление, обслуживание: Учеб. пособие. - К.: ВИРА - Р, 2003. - 292 с.
8. Балашова Е. А. Гостиничный бизнес. Как достичь безупречного
Показать еще
offer
Закажи уникальную работу сейчас
и получи скидку 30 грн
Получить бонус
Узнать стоимость работы