Твори Т.Шевченка у позакласному читанні у початкових класах
Курсова робота Педагогіка
Твори Т.Шевченка у позакласному читанні у початкових класах
Мова: Українська
Кількість сторінок: (45)
Додано: 28 січня
Унікальність
antiplagiatru
10%
Мета і особливості організації позакласної роботи
Для позакласних занять з читання, як, втім, і з інших предметів, не існує якої-небудь програми. В залежності від особливостей класу, можливостей школи, навіть своїх особистих схильностей вчитель вирішує, чим вона буде займатися з дітьми в позаурочний час. Однак при будь-якому виборі теми роботи необхідно враховувати, що вивчається на уроках матеріал і орієнтуватися на навчальну програму. Зв'язок класних і позакласних занять є необхідною вимогою при організації останніх.
Значна увага, природно, приділяється розвитку зв'язного усного та писемного мовлення. Перекази, твори різних жанрів, заучування напам'ять виступають на таких заняттях провідними видами роботи [5, c.109].
Чинна на сьогодні програма з читання для початкових класів звертає пильну увагу вчителя на всі сторони мови. Значно більше, ніж раніше, питома вага придбала словникова (лексична) робота. Словникова робота заслуговує не менше уваги, ніж саме читання, так як потрібна
Показати ще
ВСТУП

Актуальність роботи. Під час позакласного читання дитяча література використовується вчителем як могутній чинник виховання. В учнів формуються доцільні читацькі інтереси, бажання постійно звертатись до книжок для задоволення суспільних і особистих потреб, а також знання, вміння і навички, що дозволяють дітям діяти при виборі і читанні потрібних книг самостійно і кваліфіковано.
На першому році навчання робота з книгою, яку організовує вчитель на заняттях з позакласного читання є значною мірою пропедевичного самостійного читання. Мета цієї роботи полягає в тому, щоб систематизувати наявний у дітей запас знань і життєвих спостережень, допомогти їм накопичити мінімальний колективний та індивідуальний читацький досвід і своєчасно підготувати свідомість і почуття.
У другому класі мета навчання читання полягає в тому, щоб, поступово розширюючи читацький кругозір учнів, привчити дітей без допомоги вчителя самостійно налаштовуватися на читання нової дитячої книги і свідомо читати
Показати ще
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ УРОКІВ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 5
1.1.Мета і особливості організації позакласної роботи 5
1.2. Особливості організації позакласної діяльності у початкових класах 8
1.3.Особливості планування уроків позакласного навчання у початкових класах 11
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТВОРІВ Т.ШЕВЧЕНКА У ПОЗАКЛАСНОМУ ЧИТАННІ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 15
2.1.Значення і особливості використання творів Т.Шевченка у дитячому читанні 15
2.2.Методичні прийоми опрацювання творів Кобзаря на уроках класного читання 25
2.3.Розробка уроків читання творів Т.Шевченка у початкових класах 30
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Анісов В. Середа Є. Літопис життя і творчості Т.Шевченка. - К.: Дніпро‚ 2015.-392 с.
2. Берко П. Філософські погляди Т.Шевченка. - Львів: 2009. - 205с.
3. Бородін В. та ін. Т.Г.Шевченко - біографія. - К.: 2004.
4. Відоменко О., Семенюк Є. Тарас Шевченко і родина Енгельгартів. – Хмельницький, 2002. - 176 с.
5. Галицький О. Навчаємо і виховуємо / Проектна діяльність у школі / О. Галицький. - К. : Шк. світ, 2007. – 386 с.
6. Григорій Аврахов, стаття «Одна з недосліджених поезій Т. Шевченка». («У перетику ходила…»), Дивослово, №3, 1998р.
7. Головчук А.П. «Позакласне читання», 2007. – 315 с.
8. Забужко О. Шевченків міф України. -К.: Факт,2007. - 159с.
9. Зайцев П. Життя Тараса Шевченка. - К.: Обереги, 2014. - 480 с.
10. Іванишин В. Непрочитаний Шевченко. - Дрогобич: Відродження, 2011. – 190 с.
11. Ткачук «Робота з дитячою книжкою на уроках позакласного читання» (посібник для вчителя)., 2009. – 209 с.
12. Кизилова В. В., Пушко В. Ф.
Показати ще
offer
Замов унікальну роботу зараз
і отримай знижку 30 грн
Отримати бонус
Дізнатися вартість роботи