КОНЦЕПЦІЯ ТА РОЗРОБКА ГОТЕЛЬНОГО БРЕНДУ INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЯХ МІЖНАРОДНОЇ МЕРЕЖІ INTERCONTINENTAL
Курсова робота Готельна справа
КОНЦЕПЦІЯ ТА РОЗРОБКА ГОТЕЛЬНОГО БРЕНДУ INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЯХ МІЖНАРОДНОЇ МЕРЕЖІ INTERCONTINENTAL
Мова: Українська
Кількість сторінок: (30)
Додано: 4 лютого
Унікальність
etxt
80%
Історія та інновації готельного бренду InterContinental Hotels
InterContinental Hotels & Resorts - міжнародна мережа готелів, що належить британській компанії InterContinental Hotels Group. Мережа готелів оперує 186 готелями в 70 країнах.
InterContinental Hotels глобальна компанія з 12 готельними брендами. Маючи більш ніж 5 000 готелями і 745 000 номерами майже в 100 країнах світу. Стратегія підприємства направлена, на довгостроковий розвиток для отримання статусу однієї з найуспішніших компаній світу, яка створює "Прекрасні готелі, які люблять гості" (Great Hotels Guestsя Love). Стратегія виконується з використанням портфоліо популярних брендів, відомих і високопрофесійних паціцвників і найновіших бізнес-систем.
ВСТУП

Актуальність роботи. Для підприємств готельного бізнесу дуже важливий інноваційний підхід до розвитку бренду, вдосконалення інформаційної системи і впровадження новітніх технологій, так як очікування туристів в XXI столітті постійно змінюються і вимоги, що пред'являються до міжнародним готельним мережам, дуже високі. І якщо підприємства готельного бізнесу хочуть залишатися конкурентоспроможними, вони повинні розвиватися так само швидко, як з'являються нові потреби у туристів.
InterContinental Hotels & Resorts має 70-річний досвід роботи в готельному бізнесі, і у туристів вже склалося стійке враження про даний бренд готелів, яке полягає в очікуванні сервісу першокласного рівня. І це невипадково, адже стратегією як міжнародної мережі готелів InterContinental Hotels & Resorts, так і всієї компанії InterContinental Hotels Group
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP 5
1.1.Історія та інновації готельного бренду InterContinental Hotels 5
1.2.Характеристика готельного бренду InterContinental Hotels 7
РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПЦІЯ ТА РОЗРОБКА ГОТЕЛЬНОГО БРЕНДУ INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЯХ МІЖНАРОДНОЇ МЕРЕЖІ INTERCONTINENTAL 12
2.1.Концепція та особливості готельного бренду InterContinental Hotels 12
2.2.Організація обслуговування міжнародної мережі готелей InterContinental Hotels 20
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
1. Арифуллин Л.М. Оценка качества гостиничных услуг, 2009. – 230 с.
2. Бабуров Н.А. Готельне господарство. Проблеми, перспективи, сертифікація. – Київ: ВІРА-Р, 2009. – 320 с.
3. Біржаков А.Т. Введення в туризм – СПб.: Видавничий торговий Дім «Герда», 2009. – 240 с.
4. Білов О.П. Розвиток туризму в світі і його вплив на економіку. – М.: Економіка, 2013. – 149 с.
5. Ваген К. Готельний бізнес: Навчальний посібник. – Ростов-на-Дону: Фенікс, 2010. – 317 с.
6. Гаров В.А. Основи системного підходу і їх додаток до розробки територіальних автоматизованих систем управління. – Д: Юго-восток, 209. – 243 с.
7. Головатюк Л. М. Міжнародний розвиток туризму: 2009–200 с.
8. Горацкий О.П. Стандарты гостиничного хозяйства, М., 2009. – 350 с.
9. Готельне господарство / за ред.Думовского Л.П. – М.: Видавництво літератури з будівництва, 2015. – 220 с.
10. Грачов Н.П. Організація туристської діяльності: Навчальний посібник.– М.: Нолидж, 2012. – 422 с.
11. Грейсон К. О. Американський менеджмент на
Показати ще
offer
Замов унікальну роботу зараз
і отримай знижку 30 грн
Отримати бонус
Дізнатися вартість роботи